Selasa, 19 Februari 2013

Testimoni Pengguna Produk Gamat Emas


Che Mat, 56 Tahun, Kota Bharu Kelantan
Penyakit/Masalah: Kudis Disebabkan Jangkitan (Sporotrichosis)
Produk digunakan: Bio-H, Bioseed, Pati Gamat Vita dan C3 Spirulina
“Alhamdullilah, kudis dan bengkak yang merebak hingga ke pangkal lengan semakin beransur pulih" tidak menjangkakan beliau akan menghidap penyakit Sporotrichosis iaitu sejenis penyakit jangkitan yang begitu sukar untuk sembuh dan mengambil masa selama 2 tahun untuk sembuh. Tangan kanan Che Mat membengkak, berkudis dan bernanah dipercayai dijangkiti penyakit kulit yang disebarkan oleh kucing peliharaanya. Che Mat kini telah pun beransur sembuh sebulan selepas mendapatkan kombinasi rawatan moden dan alternatif serta khidmat rundingan daripada Dr. Syid Ayob, pengasas GAMAT EMAS.


“Dr. Syid telah mengesyorkan saya mengambil Bio-H sepeket setiap hari dan Bioseed 2 x sehari. Saya juga mengambil Pati Gamat Plus Vitamin 2 sudu besar 1x sehari dan C3 Spirulina 2 sudu besar dibancuh dengan air suam setiap hari. Allahamdullilah, saya dapat melihat kesannya selepas sebulan mengamalkan produk-produk kesihatan ini. Nanah di lengan saya ini keluar dengan cepat. Saya dapat melihat pertumbuhan isi baru di pergelangan tangan dan lengan saya yang berlubang ini”
Fasa Pemulihan Che Mat

 Kudis & bengkak yang merebak ke lengan


Selepas sebulan, beransur pulih sehingga menutupi lubang besar seperti gambar di atas.
Che Mat dapat rawatan moden & alternatif dari Dr. Syid Ayob Al-Qudri

UNTUK DAPATKAN PRODUK GAMAT SILA HUBUNGI 
017-905 1842 ( NOOR )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan