Khamis, 13 Mac 2014

Eskayvie Redianze : Kesan Seawal 6 Hari

Bermula dari usia 25 tahun, badan manusia kehilangan kolagen pada kadar 1.5% setahun. Ini bermakna apabila usia mencecah 50 tahun, hampir separuh dari kandungan kolagen di dalam badan anda sudah tiada lagi. Bayangkan jika kolagen ini diandaikan sebagai tiang kepada rumah, apabila 50% kekuatan tiang sudah tiada lagi, rumah ini seperti menunggu masa untuk roboh.

Apabila mencecah usia 40an, bukan sahaja badan manusia kehilangan kolagen, akan tetapi kadar badan anda menghasilkan... kolagen pun semakin berkurangan. Tidak hairanlah ketika ini, kedutan dan kenduran kulit semakin menjadi-jadi akibat kekurangan kolagen yang menyokong keanjalan kulit.

Untuk mendapatkan produk kolagen yang efektif, anda perlu meneliti kandungan kolagen yang dicampur dalam setiap hidangan. Badan manusia memerlukan 4 hingga 5 gram kolagen setiap hari bagi membekalkan bahan bina yang mencukupi untuk kegunaan badan.

Untuk mengatasi masalah yang mengalami warna kulit muka yang tidak sekata dan jeragat, anda disyorkan supaya mengamalkan produk REDIANZE. Penggunaannya mudah kerana cuma perlu mengambil 1 sachet sehari sahaja. la tidak hanyir seperti sesetengah produk kolagen lain di pasaran, malah rasanya seperti jus pic yang lazat untuk diminum.

KESAN AKTIF REDIANZE ESKAYVIE

- Mencegah dan menghilankan kedutan, garisan pada kulit terutamanya pada muka
- Memberikan kesan terbaik pada kulit agar kulit lebih bermaya dan tidak kusam
- Menghilangkan maslah jeragat, noda hitam dan warna kulit yang tidak sekata
- Menggalakkan kelembapan semulajadi kulit dan menyerikan wajah
- Menggalakkan pembaharuan sel baru untuk merawat luka dan parut pada kulit
- Memutihkan kulit agar kelihatan lebih cerah dan menawan
- Perlindungan dalaman dari sinaran matahari agar kulit lebih tahan cahaya

Dapatkan ESKAYVIE REDIANZE sekarang. Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi kami di talian: 013-9207137 noor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan