Rabu, 21 Mei 2014

I-QIDS : 3 NUTRISI TERBAIK DALAM I-QIDS

Bersama Dr. Syid Ayob...

Ramai ibu bapa yang datang ke klinik saya bertanyakan apa yang boleh membantu anak mereka menjadi pintar. Ye la, tak lama lagi musim peperiksaan akan menjelang, sudah tentu ibu bapa ingin memberikan yang terbaik bagi membuat persiapan anak-anak mereka bagi menghadapi saat saat mencabar terutama di zaman yang serba kompetitif ini. Bagi saya, nutrisi yang terbaik dan paling sesuai untuk meningkatkan memori dan kepintaran anak-anak itu perlu ada 3 bahan penting iaitu:

1. PHOSPHATIDYLSERINE
2. PHOSPHATIDYLCHOLINE
3. DOCOSAHEXANOIC ACID 

*Kepentingan nutrisi ini telah dibincangkan pada post yang lalu.

Tahukah anda?

Omegalinol adalah bahan aktif kedua di dalam Eskayvie IQids. Ini terdiri dari asid lemak yang menjadi asas pembinaan otak iaitu omega 3 dan ALA. Amat penting bila bergabung dengan Memofortex tadi bagi menjadi asas kepada keupayaan otak yang cerdik dan bijak. Ia juga mempunyai khasiat untuk menajamkan penglihatan, penting untuk belajarkan. Dan juga didapati dapat mengurangkan risiko lelah ataupun asma.

Eskayvie IQids juga mengandungi kolostrum. Kaya dengan IgG atau antibodi bagi mengukuhkan ketahanan badan melawan penyakit. Hal ini sangat penting kerana kalau cerdik sahaja, tetapi badan asyik sakit-sakit susah juga kan? Kolostrum ini dapat membantu mengelakkan anak dari asyik sakit demam selsema atau cirit-birit kerana kalau sakit, sudah tentu menjejaskan tumpuan untuk belajar. 

IQids juga mengandungi Algalithe sejenis rumpair yang kaya dengan zat kalsium organik. Ini amat penting sebab di Malaysia ini kita kurang makan makanan yang kaya dengan kalsium seperti produk tenusu macam makan keju, yoghurt, susu, mentega yang tinggi dengan kalsium. Tujuannya untuk membina tulang dan gigi yang kuat. 

Bagi melengkapkan keperluan vitamin, Eskayvie IQids juga mengandungi Vitaral, sejenis ramuan multivitamin dan mineral. Sangat sangat penting untuk segala proses yang berlaku dalam badan dan bagi tumbesaran yang sihat.

Dan akhir sekali, untuk membekalkan tenaga pula, Eskayvie IQids mengandungi ekstrak malt yang boleh menjadi sumber tenaga segara bagi kanak-kanak.

Kesemuanya dalam satu ramuan yang lazat, rasa coklat yang sejati, tidak ada rasa ubat, pahit ataupun hanyir. Rasa sekali nak 10 kali. Memang tak payah disuruh-suruh, anak kita yang akan minta sendiri untuk meminum Eskayvie IQids ini seelok-eloknya ketika sarapan pagi. Eskayvie IQids sememangnya satu suplemen serba lengkap untuk minda cerdas, fizikal cergas.

Berikan hanya yang terbaik untuk si manja anda!

BEGITU RAMAI YANG TANYA PASAL HARGA.. 
MENDAPAT SAMBUTAN YANG SANGAT BAIK DI KALANGAN IBU-IBU DI MALAYSIA

TAHNIAH... ANDA ADALAH IBU YANG TERBAIK. 

HANYA RM59 (SM) RM64 (SS) 
SEKOTAK ADA 20 SACHET. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan