Rabu, 23 April 2014

I-Qids Memang Sedap... Terbaik

Adakah anda sudah mendapatkan I-Qids di pasaran? I-Qids satu formulasi terbaharu yang inovatif kerana mempunyai khasiat lengkap untuk anak anda. I-Qids adalah formula canggih yang menggabungkan nutriean minda yang telah dikaji secara terperinci iaitu Memofortex (Pekatan Fosfolipid) dan Omegalinol (DHA dan Asid Alfa Linolik) bersama dengan khasiat Ko-isolat, Vitaral, Kolostrum dan Algalithe bagi menyokong kesihatan anak anda. 

Di sini, kami memberikan cara mudah pengambilan I-Qids. Diminum setiap hari, anak anda pasti cergas dan sentiasa fokus pada pelajaran. 


Apakah sebenarnya DHA?

Setiap kali ke kedai untuk membeli susu anak, pastinya anda akan melihat kandungan DHA di tin susu mereka. Jadi, apakah yang anda faham mengenai DHA?

DHA (asid Docosahexaenoic) ialah sejenis asid lemak omega-3 berantai panjang yang boleh dijumpai dalam setiap sel dalam badan. Ia membentuk lebih 90% daripada lemak omega-3 dalam otak, mata dan sistem saraf pusat. Oleh itu, DHA adalah penting untuk perkembangan otak, mata dan sistem saraf pusat, yang bermula dalam rahim ibu!

DHA sangat penting untuk menjana minda yang cerdas. Sumber DHA ialah daripada ikan laut dalam seperti salmon dan ikan kod. Omega 3 sangat diperlukan dalam membantu pertumbuhan dan perkembangan sel-sel saraf otak terutamanya pada anak-anak sekitar usia 5 tahun. Omega 3 sangat diperlukan sehingga dewasa. Kekurangan Omega 3 akan menyebabkan mata menjadi kabur. Omega 3 baik untuk tulang kerana di dalamnya juga terkandung kalsium. 

Oleh itu, DHA sangat penting untuk:

1. Menguatkan ketahanan badan
2. Membekalkan faktor imun yang kuat
3. Menggalakkan perkembangan dan tumbesaran 
4. Menyokong perkembangan saraf
5. Menyokong memori dan saya tumpuan
6. Menggalakkan kebolehan minda dan kebijaksanaan
7. Menyokong prestasi sekolah dan pembelajaran
8. Membantu mengawal keadaan hiperaktif
9. Membantu tulang dan gigi yang kuat dan banyak lagi.

Untuk itu, anda boleh perolehi semua khasiat ini di dalam I-Qids! Dengan rasa coklat yang hebat, cerdas. Diperkaya dengan formulasi canggih menggabungkan nutrien minda yang telah dikaji secara terperinci iaitu Memofortex (Pekatan Fosfolipid) dan Omegalinol (DHA dan Asid Alfa Linolik) bersama dengan khasiat Ko-isolat, Vitaral, Kolostrum dan Algalithe bagi menyokong kesihatan anak anda. 

Boleh diminum seawal umur 1 tahun, I-Qids sudah mendapat kelulusan HALAL dari JAKIM. Jadi, anda tidak perlu berasa ragu-ragu dengan kandungan yang terdapat di dalam I-Qids. 

BERIKAN YG TERBAIK UNTUK ANAK2 ANDA BERMULA HARI INI. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan