Rabu, 23 April 2014

ESKAYVIE : I-QIDS

Apakah yang anak anda lakukan ketika ini? Menonton TV, bermain komputer, bermain game, atau mengulangkaji pelajaran? Jika anak anda sedang mengulangkaji pelajaran, adakah mereka benar-benar fokus dengan apa yang mereka sedang pelajari? Tidak sampai setengah mengulangkaji pelajaran, pasti mereka sudah bosan.

Sebagai ibu bapa, pastinya anda inginkan yang terbaik buat si manja anda. Pandai membahagikan masa antara bermain, dan fokus ketika belajar. Namun, banyak perkara yang mendorong anak-anak ketika ini supaya tidak fokus pada pelajaran. Akibatnya, keputusan pelajaran mereka merosot.



Apakah keperluan anak-anak pada masa sekarang untuk fokus pada pelajaran dan sentiasa cergas dari segi fizikal dan mental?
I-QIDS adalah jawapannya! I-Qids mengandungi Asid Docosahexaenoic (DHA) yang mencukupi untuk keperluan menjadi minda yang cerdas. Diperkaya dengan formulasi canggih menggabungkan nutrient minda yang telah dikaji secara terperinci iaitu Memofortex (Pekatan Fosfolipid) dan Omegalinol (DHA dan Asid Alfa Linolik) bersama dengan khasiat Ko-isolat, Vitaral, Kolostrum dan Algalithe bagi menyokong kesihatan anak anda.

Harga yang berpatutan iaitu RM59.00 (SM) & RM64.00 (SS), anda pasti berpuas hati dengan keputusannya! Lihat sahaja testimoni ibu bapa yang sudah memberikan anak mereka I-Qids!


 Jadi, tunggu apa lagi? Tempah I-Qids sekarang untuk kesihatan anak anda yang berpanjangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan