Selasa, 25 September 2012

Testimoni Reverse

REVERSE ialah formulasi dan inovasi terbaru yang mengandungi adaptogen semulajadi terkini untuk keanggunan, kecantikan dan kesihatan wanita.

 
1.       Fungsi utama REVERSE untuk mengekalkan keanggunan wanita, perlulah mengekalkan bahan yang menjadikan wanita itu wanita iaitu hormon estrogen.
2.       Hormon estrogen menjaga kemontokan payudara, menyuburkan rahim, menyihatkan faraj, menguatkan injap pundi kencing, mencegah penyakit jantung dan osteoporosis.
3.      Apa yang akan dihadapi oleh wanita ialah hormon estrogen menyusut sebaik bermulanya usia 35 tahun sehingga tiada lagi di waktu menopaus.
4.       Mengguna HRT (menggantikan hormon estrogen secara kimia) tidak lagi disyorkan kerana boleh menyebabkan kesan sampingan yang serius spt meningkat risiko sakit jantung, strok dan kanser payudara.
5.       Penyelesaiannya dengan kaedah semulajadi iaitu menggunakan phyto-estrogen (estrogen dari tumbuhan) spt ubat periuk yang diamalkan oleh nenek moyang kita.
6.       Redianze mengandungi lebih dari 15 jenis phyto-estrogen dari 3 jenis herba yang telah dikaji oleh saintis antarabangsa.
7.       Pertama               Pueraria mirifica (Ubi bidadari)
·         Membesar dan mencantikkan payudara
·         Kesan awet muda
8.       Kedua                   Labisia pumula (Kacip fatimah)
·         Digunakan ketika melahirkan (mengecutkan rahim) dan seterusnya mengecutkan faraj.
·         Meningkatkan libido wanita (keghairahan)
9.       Ketiga                   Asparagus racemosus (Shatavari)
·         Maksudnya wanita yang mempunyai 100 suami
·         Sudah tentu kekal anggun, power, cantik, sihat dan subur.
10.   Hanya 2 kapsul selepas sarapan akan memberikan sukatan yang efektif untuk membuatkan anda pasti teruja. Berhenti makan ketika datang haid.
11.   Paling hebat kesannya jika digabungkan penggunaan Reverse dan Redianze untuk mengekalkan kesihatan, kecantikan dan keanggunan wanita.
Untuk pembelian & pertanyaan sila hubungi 017-9051842 ( noor )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan